^ Back to Top

Хмара тегів

Внутрішня оптимізація

Внутрішня пошукова оптимізація сайту (SEO)

Проблеми оптимізації та пошукового просування сайтів сьогодні хвилюють багатьох, тому ми знову повертаємось до цієї теми.
Відомо, що пошукові системи знаходять наші сайти не за красою фотографій, малюнків чи дизайну, а саме за текстом. Текстове наповнення сайту, грамотно наповнене ключовими словами, називається семантичним ядром. Сьогодні ми навчатимемося роботі з ним.
Складність роботи оптимізаторів полягає в тому, щоб постійно підтримувати на верхніх позиціях свої сайти. Недостатньо один раз оптимізувати сайт - ця робота продовжується постійно, і тільки так може дати результати.
Оптимізація сайту під пошукові запити не потребує великих грошових витрат. Проте потребує часу та уваги.
Що слід пам'ятати при грамотній SEO оптимізації свого сайту:
По-перше, ваш контент повинен бути унікальним. Текст, що не повторюється, на сайтах завжди дуже добре індексувався пошуковими системами і давав постійний трафік на ваш сайт. Але мало просто писати унікальні тексти, треба ще вміти правильно подати їх пошуковим системам те щоб ці тексти змогли ключовим словам (часто низькочастотним) зайняти вигідні позиції у видачі пошукових систем.
У такий спосіб можна забезпечити своєму сайту найстабільніший трафік – потік відвідувачів із пошукових систем. Цей потік буде краще, чим більше часу і зусиль ви витратили на те, щоб зрозуміти суть внутрішньої оптимізації текстів і наскільки добре на сайті проведено внутрішню перелінковку сторінок.
Для попадання ваших статей у топи пошукових систем за вигідними для вас пошуковими запитами, зовсім не обов'язково купувати і ставити зовнішні посилання на ці статті з потрібним анкорами (текстами посилань, які містять ключові слова, під які оптимізувався цей матеріал). Суть у тому, що просувати ваш сайт за низькочастотними пошуковими запитами можна і без покупки посилань на інших сайтах. Маючи досить хороше внутрішнє перелінкування сторінок вашого сайту та оптимізовані під кожен запит статті, можна потрапити в топ видачі і без зовнішньої оптимізації.
Відбувається це зазвичай не відразу, але вже через 1-2 місяці. Оскільки ми оптимізували наші статті під низькочастотні запити, то пошуковий трафік не буде великим. Однак у підсумку, всі статті нашого сайту залучатимуть пристойний пошуковий трафік.
Ми продовжуємо говорити про внутрішню оптимізацію сайту з просуванням наших статей за низькочастотними запитами.
Варто звернути увагу на онлайн-сервіси для підбору ключових слів. Їх правильний підбір (виділяти тегами STRONG, використання їх на початку тексту та в заголовках) забезпечить вам якнайшвидше попадання в топ 10. З проблемою підбору ключових слів під конкретний запит успішно справляється інструмент Яндекса - "Статистика ключових слів".
За допомогою таких сервісів вам вдасться підбирати ключові слова не просто на основі вашої фантазії, а відштовхуючись від того, що шукають користувачі в інтернеті.
При написанні статей для сайту треба правильно використовувати теги та заголовки. На початку статті виділіть ключове слово тегом STRONG, а потім виділяйте ключові слова у тексті фрази, можна виділяти цілком фрази, що містять ключові слова.
Для цієї ж мети можна використовувати проміжні заголовки. Вони не тільки показують ключові слова, але і дають можливість читачам знайти цікаве місце в тексті.

Після написання статті можна перевірити її якість у сервісі ISTIO. Якщо ви маєте опублікований на сайті свій текст, просто введіть посилання на нього у верхнє поле та натисніть "Відфільтрувати текст". У результаті ваш текст з'явиться у полі "Текст для аналізу". Потім потрібно лише натиснути кнопку "Аналіз тексту". Якщо ваш матеріал ще не на сайті, то вставте його в поле "Текст для аналізу", після чого натисніть кнопку "Аналіз тексту":
Ретельно розберіться, які слова найбільш вживані за допомогою сервісу "Найчастіші слова (БЕЗ стоп-слів)". Якщо ви все зробили правильно, у верхньому списку ви побачите свої ключові слова. Але буває і так, що слова, що часто зустрічаються, у вашому тексті аж ніяк не ключові. Тоді просунути вашу статтю за ключовими словами буде складніше - зайві слова заважатимуть. При правильному просуванні - ваша сторінка, що просувається, повинна бути перенасичена ключовими фразами і словами. Таким чином, у рази збільшуються ваші шанси потрапити в ТОП пошукових систем.
Все те, про що ми розповіли вище, необхідно здійснювати при кожному написанні матеріалів для сайту.
Навіть при цьому ви можете не потрапити на перші позиції у пошукових систем. Ще багато залежить від сайтів конкурентів - скільки вони докладають зусиль для просування у топи. Пам'ятайте, що навіть якщо у вас правильно складено заголовок матеріалу, написали в ньому ключові слова, наповнили мета-теги заголовків сторінок, вказали TITLE, не забули про alt і strong теги - ваша кампанія з просування сайтів в інтернеті може не бути успішною.
Найкращим варіантом оформлення тега TITLE (заголовок сторінки в браузері) має бути таким: Назва статті - Назва проекту.
Також треба боротися із дублюванням тексту у статтях вашого сайту. Для заборони індексації однакових статей на вашому сайті можна скористатися можливостями файлу ROBOTS.TXT
Поговоримо про роль перелінкування сторінок сайту з метою покращення пошукової оптимізації під низькочастотні запити
Внутрішня перелінковка сторінок вашого сайту може бути перерозподілом статичної ваги (pagerank) між сторінками сайту.
За правилами оптимізації внутрішні сторінки сайту мають отримати максимальну статичну вагу.
Принцип наповнення сторінок статичною вагою ґрунтується на передачі цієї ваги по анкору на засланні в процесі перелінкування.
Зазвичай зовнішні посилання ставлять на головну сторінку сайту, а нам треба буде перенаправити цю статичну вагу за посиланнями з головної сторінки на внутрішні.
Втім, при просуванні сайтів за низькочастотними запитами треба пам'ятати, що найкраще ставити зворотні посилання на внутрішні сторінки сайту, а не на головну.
Також великою популярністю користується невеликий посилальний блок внизу сторінки (схожі матеріали), де відображаються посилання на інші статті схожої тематики. І так на кожній сторінці із статтями. Це і буде найпростішою перелінковкою.
Ще можна активно ставити посилання з анкором на інші свої статті свого сайту - прямо в тексті статей - це ще один спосіб покращити внутрішнє перелінкування сайту, а ще це допомагає користувачеві просмарювати більше сторінок вашого сайту і відповідно довше на ньому затримуватися. Пошуковики оцінять!
Також звертаємо вашу увагу на те, що якщо вам знадобилася розробка сайтів на замовлення в Одесі, виготовлення сайтів, створення сайтів – можете сміливо звертатися до нас!
Залишились питання? Телефонуйте:
+38068-498-4484
+38066-555-6273
+38063-515-8922
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Viber: 097-249-24-30

Навігація