^ Back to Top

Хмара тегів

SEO інструкції

Просування та SEO сайту інструкція по кроках

SEO оптимізація та просування сайту

Просування сайтів в інтернеті, це те, без чого не мислить себе жодна більш-менш серйозна компанія! Сьогоднішній ринок пропонує безліч послуг, які допомагають розкрутити сайт в інтернеті, і недосвідченій людині часом нелегко відрізнити чесних піарників від шахраїв. Адже дуже часто буває так, що ваш сайт насправді на кілька днів потрапляє в ТОП видачі, ви платите за це SEO оптимізаторам, а потім виявляєте сайт забаненим. Ми пропонуємо вам самим хоч трохи розібрати в правильній SEO оптимізації сайту, а також рекомендуємо перед замовленням такої послуги – ознайомитись з результатами вже виконаної роботи тієї чи іншої компанії, яка пропонує свої послуги на ринку просування сайтів та реклами в Інтернеті.
Ми почнемо свою розповідь із простою покроковою інструкцією, щоб і новачкам і професіоналам було доступно та зрозуміло:
Отже - Пошукова оптимізація сайтів та просування сайтів в інтернеті:


Крок 1. Семантичне ядро ​​сайту


Семантичне ядро ​​сайту – простіше кажучи – це текст, яким наповнений сайт. Чим частіше в тексті зустрічаються ключові слова, тим більше шансів цього сайту потрапити в ТОП видачі.
Для грамотного просування сайту необхідно скласти набір ключових запитів - так зване Семантичне ядро. Це слова або комбінація слів, за якими сайт знаходять в інтернеті. Без грамотно складеного Семантичного ядра, ні ви ні пошукова система не зрозуміє за якими словами ви хочете потрапити у видачу пошукових систем.
Складаємо семантичне ядро ​​сайту правильно!
Грамотно підібрати ключові слова для просування вашого сайту Вам допоможуть сервіси wordstat.yandex.ru та adstat.rambler.ru.
Підбір семантичного ядра сайту
Якщо ви вирішили скористатися платними сервісами від пошукових систем, то при доборі ключових слів слід розраховувати на передбачуваний бюджет компанії.
Для невеликих бюджетів, і лише зареєстрованих сайтів, зазвичай слід орієнтуватися на СЧ – середньочастотні і НЧ – низькочастотні запити. Чим ці запити від ВЧ – високочастотних.
Розберемо з прикладу. Ви продаєте дитячий одяг. Так ось, за ключовим словом одяг виявиться і продаж, і ремонт, і прокат одягу. Та ще й різних магазинах, салонах та складах. А якщо звузити запит до магазину одягу, то ми своєю чергою відсіємо дуже багато висновків пошукової системи, які нам не підходять. Відповідно, якщо ми напишемо, магазин одягу для дітей, то якраз потрапимо на свого потенційного споживача. На додаток до всього, просування по ВЧ запитам коштує в рази більше, ніж по СЧ і НЧ запитів.
Думаючи, що Ви зрозуміли, про що мова.
Для просування сайту в інтернеті зазвичай підбирають кілька ВЧ, ще більше СЧ і хмару НЧ.
Далі аналізуємо підібрані запити. Розберемося з конкурентністю цих запитів, скільки приблизно треба грошей на просування цими запитами в ТОП пошукової системи.
І ось тільки після цього розподіляємо на якій сторінці якісь запити просувати. Не наповнюйте всі запити до купи на головну сторінку.

Крок 2. Аналіз сайтів конкурентів

Аналіз сайтів конкурентів це важливий ступінь у просуванні важливого сайту, так що не слід нею нехтувати.
Аналіз сайтів конкурентів – це наступний етап при просуванні нашого сайту. Не будемо далеко ходити, і проаналізуємо тих, хто зараз знаходиться на тому місці, куди Ви так хочете потрапити. Аналізуватимемо ТОП 10.
Для цієї процедури можна скористатися програмами та онлайн сервісами – але наша мета не реклама цих сайтів та програм, тому рекомендуємо вам пошукати їх самостійно.
Насамперед нас цікавить:
· Всі посилання не тільки морди;
· Значення ТІЦ донора;
· Значення PageRank;
· Розраховувати вартість;
Звичайно вартість просування є приблизна, АЛЕ! Ви знатимете до чого готуватися.
Далі переглядаємо, де даний сайт розмістив свої посилання, на якому ресурсі і скільки йому це коштувало.
Проаналізували, і щоб все це не забути пишемо в нашій таблиці в останньому стовпці в рядку аналізованого сайту в розділі «примітка». Пишемо що нарили по аналізованому сайту, наприклад: «просувається біржею, дешевими посиланнями, анкори такого роду, трастових сайтів у беках немає» і т.д. що самі захочете і визнаєте за потрібне.
Аналізуємо всі сайти з отриманих даних та за всіма своїми запитами.
ВСІ!
Знаючи з ким належить боротися, сміливо йдемо за нашими посиланнями.


Крок 3. Внутрішня оптимізація сайту


Внутрішня оптимізація сайту - SEO оптимізація в Одесі на замовлення.
Терпляче готуємо кожну сторінку нашого сайту до просування. Оцінивши сайти конкуренти, за посиланням, ми вже зробили висновок про просування головної сторінки сайту, або внутрішніх сторінок. Причому ключове слово сторінки, що оптимізується, повинно співпадати зі змістом. Інакше прийшовши в магазин за булочками, Ви навряд чи купуватимете будматеріали. Хіба що чисто випадково. Але то вже інша історія.
При написанні текстів орієнтуйтеся на тексти середньої довжини близько 1000-2000 знаків. Ключові слова в тексті складайте відповідно до правильних мовних оборотів та відмінків. Текст повинен нормально читатись простою людиною, і містити достатню кількість варіантів ключового слова.
Для аналізу правильності вашої оптимізації також існує безліч сайтів та окремих програм на будь-який смак.

Розташування ключових слів на сторінці

· Обов'язково ставимо ключові слова в тезі Title, мета тегах, в заголовках, в підписах картинок. Обов'язково ставимо їх у перший абзац тексту, а краще на початок тексту. Прагніть зробити тег title унікальним у всій видачі пошукових систем. Тег title призначений відображати суть сторінки, бути лаконічним (15-20 символів), добре читається, по можливості містити всі ключові слова сторінки і бути унікальним у видачі.
· Гарним тоном буде прописання ключового слова підпис до картинки в тег ALT.
· Текст на сторінці розбиваємо на абзаци. Перший заголовок робіть H1, другий і наступний H2-H3. Не зайвим нагадати, що заголовки пишемо ключовими словами.
· Тег strong (служить виділення ділянки тексту жирним шрифтом). Зробіть кілька виділень ключового слова жирним шрифтом.
Мета теги Desciption та Keywords. Якщо з тегом Keywords на даний час ситуація проста, (є добре, немає не біда), то тег Desciption, що є описом сторінки, практично завжди виводиться пошуковими системами в опис видачі, тому найчастіше саме він залежить від нього зайде споживач до Вас на сайт, або пройде повз.
Не ставте тег Desciption однаковим для всіх сторінок. Попрацюйте, і вам це зарахується сторицею.
Якщо вам щось незрозуміло, або ви просто хочете замовити SEO оптимізацію сайту в Одесі, просування сайтів в інтернеті, звертайтесь до нас і ми постараємося вам допомогти!

Залишились питання? Телефонуйте:
+38068-498-4484
+38066-555-6273
+38063-515-8922
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Viber: 097-249-24-30

Навігація